19 Haziran 2011 Pazar

İŞTE MODELLERİMİZ..






























8 yorum:

  1. öncelikle hepsini çok beğendiğimi bildirmek istiyorum ellerinize sağlık :)fiyat hakkında da detaylı bi bilgi verirseniz çok memnun olucam teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. gerçektende çok uygun bu fiyata bu hizmeti kimse vermez :) yakın zamanda ablamın oğlunun sünneti olacak yaptırması için mutlaka sizi önericem adres ve tarih için haberleşmemiz mümkün mü size nerden ulaşabiliriz :)

    YanıtlaSil
  3. yatak süsleme21 Haziran 2011 16:15

    teşekkür ederiz efendim.duz_betul_90@hotmail.com adresine mail atmanız yeterli efendim. görüşmek üzere inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ELlerinize sağlık , hepsi çok güzel olmuş.Oğlumun Sünneti için mutlaka sizi arıyacağım.Fİyatlarınızda çok uygun.

    YanıtlaSil
  6. çok hoş görünüyo gerçekten.ben sizi yeni mahallede duymuştum zaten.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Detayli bilgi verirmisiniz fiyati ve suslemesi ile ilgili

    YanıtlaSil